Forum - Recent Posts
hitto.......
joskus sitä vaa yömyöhään tajuaa asioita...
...ja toivoo ettei olisi tajunnut...
emm.
Jotenkin puski kauheesti ajatuksia mieleen ja sitten iski hirveä kaipaus Tampesteriin takaste..
Paras muisto oli tämä:
Sputnikin tiskille laitettiin mulle Whiski-boteli + lasi ja myyjä laittoi Audioslaven levyn soimaan alusta loppuun..
Jhoo-o.
Loppuillasta tyttöystäväkin keksi hakea minua sieltä ja juuri silloin kun joku nainen ajatteli näyttää mulle tatuointia takamuksesta, sieltä hyvin läheltä sitä..
Silmät osui siihen tatuointiin ja oli pakko kysyä, että miten pitkälle se jatkuu..
Seuraava päivä saa mut haluamaan pois Tampesterista, mutta se nyt on aivan toinen tarina se..
EMM..
Soon tää Jonessi ottanna vähän liikaa.
Taas.
Schimanski76 wrote: Nii!!!IT TOO MUCH IT MOVE LIKE TURTLE! ONNEKAS!!!! Huippu peli tuo SS2
Tietenkin niitä testaillaan ennen kuin tehdään ostopäätös :D
Pfhyh, se olis "huijausta" :D
No ei vaa.. tulee ainakin mukava valikoima autoja tepolle, nii saatta porukka innostua ostamaanki sieltä jotain.
Helpompaa ylläpitäjien kannalta jos ihan omassa tallissa niitä koittelet ennen kuin ostat? :D
hulluseon wrote: Otetaanpa Antille nyt yks lonkuri.Nii!!!
Otetaanpa Antille nyt yks lonkuri.
Täytyy kokeilla mikä on hyvä.
Ihme hyyppä tuo bulletti kun niin myy autoja ja ostelee koko ajan uusia..
Mukava auto tämä Bulletin BMW
Jos Pitkämäjen Terppa heittäis 104 Metriä,niin Rädyn Sepi tokasis blokissaan,notta "yks säkäheitto toi kultaa,80-luvul keihäät painoi yli 200 Kiloa ja koko laji on nykyään ihan pilalla".
Silloin kun Zelesny heitti ... niin se voitti.
!http://static.iltalehti.fi/uutiset/kesatapahtuma2MZ_uu.jpg!
Olympialaisissa ei käytetä Jäneksiä.
^kuitennii jotennii tuntuu notta joku pitkäkorva täällä koko ajan huuteloo^
Tä?
ITE OOT !
Mun Alfa on Tepolla.Myin myös Porschen pois.Nykyisin ajan kevyellä Rabbitilla.
On keihäs juntimpi kuin mäkiloikka.