Forum - Recent Posts
Kuha ilimotan vaa, että 1.7.2 on nyt tullut.
Tuliskohan Bottas ajamaan ens kaudelle.Oli testit mennyt todella hyvin.
En oo vielä ostanna uutta headsettiä nii jouvun siellä gamechatissa teille tekstaileen, skype miul on jos sen kautta höpisette.
Eih ole steamistä vaan ihan levyllä.
EDIT: Eikun vilttu mähän olen tyhmä!
Tietenkinhän mulla on se normi GTA kopio myös...
Täytyy vaan painaa eri pikakuvaketta ja käynnistyy normi ilman modeja.
Elikkäs joo huomenna sitten.
Monen aikoihin ja missä kommunikoidaan?
Episoodit from tha LC olis vielä parempi mut meneehä se normi IV kans. Ei oo siinä tosin textuurimodia eikä modattua handlingia mut fuck that.
zapekk wrote: Pelailleen voisin tulla mutta näkee jaksaako poistaa autopaketin. Iso homma laittaa normi takaisin. Hieman tuntuu, että ei edes ole enää vakio tiedostoja.äkkii stiimist latailee uusiksi :D mulla pitäs asentaa uusiksi normi IV kans.. näemmä viimeksi ladannu jotai mikä ei o pelannu ja ny kaatuu aina ku käynnistää. Eli siis joo, vois ehkä tulla leikkii huomenna teidän kans.
Tänään oli yhteensä noin 5000m nousua. Laskin että mun lenkillä pitää ajaa 1.5k km jotta tulee sama määrä :D
On se TdF hieno kisa. Äijät veti tänään pystysuoraa vuorenseinää yhteensä joku 70km ylöspäin. Upeat maisemat vielä kaupanpäälle. Menen ens vuonna kattomaan toivottavasti/ehkä.
Pelailleen voisin tulla mutta näkee jaksaako poistaa autopaketin.
Iso homma laittaa normi takaisin.
Hieman tuntuu, että ei edes ole enää vakio tiedostoja.
Kaverin suuria viisauksia osa 5983
Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Eikä menny kun kolme viikkoa niin näin kävi.
EMM
"Di di dy dy dydyn dy Di di dy dy dydyn dy Di di dy dy dydyn dy..":http://www.youtube.com/watch?v=llfNRGQ7Tlg
Soi päässä.
!http://i.minus.com/ibp5o8KbJ59thS.PNG!
Tottakai se toimii multissa. Kaikki radat toimii.
KingPlayer10 wrote: Perkuleen perkule... Kaikki kellä on GTA IV ***KONEELLE*** niin huomenna pelaamaan... ^ja voi kommentoida tänne jotain^ Vitun saatanan mehu ton sen desert rallyn kanssa Jos se vaan toimii multissa niin...

Perkuleen perkule...
Kaikki kellä on GTA IV ***KONEELLE*** niin huomenna pelaamaan... ^ja voi kommentoida tänne jotain^
Vitun saatanan mehu ton sen desert rallyn kanssa
Jos se vaan toimii multissa niin...
Ostatte molemmille. Rahaa löytyy!!!!
Saitanan boximiehet, pietään ne ajo- ja urheilupelit boxilla ja hommataan ne paukuttelupelit ja tämmöset gta tyyppiset höpönpöpöt koneelle. Sfilttu. Jännän äärellä ku pitää kadulta ettiä autot, pickuppeja rallicrossissa mukana the fuck is that. EEERITTÄIN PALJON TISLAIKKIA!
^Pitäskö se nyt sitte kuitenki ostaa boxille tana...^
^Ny mie meen bäfää ja kiroon ryssäpojat alimpaan helvettiin ku ei osuna niihin perskele^
GTA:ssa mua ei oikei oo ikinä kiinostanu paljo mikäki auto kulkee, vaan siltä miltä se muuten tuntuu.
:)
Mutta onhan ne modit kivoja, san andreasta modaillu ittekki melko paljon. Mutta lopulta melko säätämistä.
Selänne ... 4.5M$
Mm
Tää on ollu harkinnassa että koneele vai boxille mut boxi on nyt vahvempi.
Sfori mehu.