Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 23.05.2012 in Ei mulla muuta

IIPPONEN wrote: Se tunne kun pääsee helikupterin kyytiin ja pörrätä helsingin yllä puolisen tuntia aurinkoisessa säässä :) EMM
Mikä kopteri? Faktoja pöytään tahtoo Sfäde! 500 (369)? Mikä malli (E)? Vai oliko Robbari? EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 23.05.2012 in Ei mulla muuta

Se tunne kun ärsyttää toi "Se tunne" aloitus joka viltun asiassa.... Mutta mitäpä tässä sit muuta...
IIPPONEN

IIPPONEN 23.05.2012 in Ei mulla muuta

Se tunne kun pääsee helikupterin kyytiin ja pörrätä helsingin yllä puolisen tuntia aurinkoisessa säässä :) EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 23.05.2012 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: David on mun idoli!
Justin kivasti myös sekottaa Austrian ja Australian keskenään. Mutta hieno mies on Taavetti, ehdottomasti myös minun idolini!
vaiski75

vaiski75 23.05.2012 in Ei mulla muuta

David on mun idoli!
TehBigBunny

TehBigBunny 23.05.2012 in Ei mulla muuta

!http://i.imgur.com/V0KwP.jpg! ^_EMM_^
zapekk

zapekk 23.05.2012 in Trials Evolution

Kaikki Extremet nyt 0 kaatumista. !http://www.myfacewhen.net/uploads/156-feels-good-man-goat.jpg!
RauhaMees

RauhaMees 23.05.2012 in ARMA 2 - DayZ

Eilen meni sähköt poikki, joten en tullu enää. En kyllä kerkee tänääkää ku on työkoulutus.
zapekk

zapekk 23.05.2012 in ARMA 2 - DayZ

Jos kukaan tullos nii TSsään.
warcryFIN

warcryFIN 23.05.2012 in Forza 4

Yks sana: Bathurst
zapekk

zapekk 23.05.2012 in Oma kulkineesi

Sunsh1ne FI wrote: Oltiin taas Ahvenistolla kaahailemassa, tässä sunsain ja kottarainen pääsuoralle aukeevassa mutkassa: !http://jkarttunen.net/box/IMG_2872.JPG!
Aivan saatanas hieno pyörä. Itellä mennään vielä 125 Hussella, kun ei olla vielä päästy 18 vuoteen saakka.
Terror80

Terror80 23.05.2012 in Forza 4

Masela käy joka threadissa hehkuttamassa pojoista. Köyhät kyykkyyn vaan! :)
FINBULLET wrote: Shift kakkosessahan on toi vanha Hockhenheim.Eli on mallinnettavissa.
Shift kakkosessahan on myös Spa, Monza (ovaalilla ja ilman), Zolderi, Doningtoni, B.Hatch, Brno, Dijon (jopa historikki), Rouen... Ehkäpä NFS-klaani on saanut haalittua jotain yksinoikeuslisenssejä ja tästä syystä Forzassa näitä ei nähdä?
Ac3Way

Ac3Way 23.05.2012 in Ei mulla muuta

Mitäs rattijuopot? Näköjään FRC on vähän uudistunut, sitten viime kerrasta.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 23.05.2012 in Yleinen happines topic

Jaahas ja nyt tuli tietenkin heti toi jupakka Nokian Renkailta. Nyt ei mikään olekkaan ihan niin varmaa, mutta Puntilaan lähden tottakai, kun toinenkin paikka on tiedossa. Tuolla Renkailla kun ihmiset kuulee "uutiset":http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite%2FAMLayout&cid=1194744164094&p=1194626958999&pagename=KALWrapper vasta kun ne on yltänyt johkin mediaan ja ei ollut herra työnantajakaan kuullut tästä vielä eilen aamulla. Saas nährä miten neuvottelut menee...
Pottae

Pottae 23.05.2012 in Ei mulla muuta

Hyvä ilma ulkona ja pitäis tehdä sisällä tietokoneella töitä ..otin sitten läppärin parvekkeelle, problem solved. EMM..
Mace

Mace 23.05.2012 in Forza 4

Macela94 wrote: Blue Mountains, Pacific Shipyards, Tokyo ja Rio De Janeiro takas!
Nämäki olis tosiaan kiva, mutta tosta logosta tuolla Bernese Alpseilla.. ettei olis vaa tarkotettu sitä että Bernese Alps on uus Alpine Ring? Tai sitte ne tosiaan meinaa tehdä ton Alpine Ringin takas Forzaan. :) _^"Costs 800msp"^_
FINBULLET

FINBULLET 23.05.2012 in Forza 4

Shift kakkosessahan on toi vanha Hockhenheim.Eli on mallinnettavissa.
Terror80

Eikä haittaa vaikka olisivat Fantasy-ratoja, kunhan vain olisivat hyviä... kuten tuo Alpine Rinkula oli. Mä tykkäisin nähdä myös vanhoja ratoja... esim. sellaisia joita ei enää ole olemassa. Esim. Hockenheimin vanha pitkä "metsäversio" olisi todennäköisesti kuvien ja videoiden perusteella mallinnettavissa... käyttäisi uuden Hokkarin grafiikoita ja that's it. How hard can it be? Yksi vekkuli idea voisi olla Circuit Maker-työkalu. Vähän kuten Trials Evolutionin generaattori, eli valmiista palikoista voisi duunailla rataa, muokata maastoa yms. Johan niitä decaleja ja maalejakin voi Forzassa luoda, miksei siis ratojakin? Sinne vaan Storefronttiin jakoon...
FINBULLET

FINBULLET 23.05.2012 in Forza 4

Joitain noita ykkösen ratoja ois kiva saada tähän.Ei tarvis kun grafiikat parannella ja se ois siinä.
Terror80

warcryFIN wrote: Ei ole fake, koska itse kävin tarkistamassa myös. Löytyy Bernese Alpsilta ennen sitä siltaa.
No sittenhän tämä ois mahtavuutta kyllä! En silti uskalla vielä hehkuttaa ennen kuin A-ringi on ostettavissa :) Mainio rata, kuten ariko(kin) mainitsi. Olisi todella hyvä lisä FM4:n rosteriin.