vaiski75 16v Jos ei muuten löydy, niin käyttää hakusanoja: APEX ja CALSONIC. Ja Bunnylle tiedoksi: Auto on Nissan Skyline R32..
IL3 16v Jei, multa tulee SF:ään pian myös tämmöinen. Eri maaleilla khyl, mutta replika sekin :) Eka replikani, niin jännää :D
Kommentit 7 kommenttia
Komia on, täytyy hakea
Jos ei muuten löydy, niin käyttää hakusanoja: APEX ja CALSONIC.
Ja Bunnylle tiedoksi: Auto on Nissan Skyline R32..
Jei, multa tulee SF:ään pian myös tämmöinen. Eri maaleilla khyl, mutta replika sekin :) Eka replikani, niin jännää :D
Tätä oli kyllä aivan mahtava tehdä, niin rauhallinen ja selkeä..
Hyvännäköinen se kyllä on. Mä vaan niiin rakastan tätä kyseistä automallia <3
Sitten odotellaankin sinun Replicaa.. ;)
^ Se on hoodclippejä vaille valmis. Koitan laittaa tänne huomenissa kuvan tai pari..