Kuvat #10332

Löytyy minun Storesta ja ilmaiseksi, käytä TOP SECRET sivuhelmaa..

vaiski75

· Forza Motorsport 2


Kommentit 7 kommenttia

vaiski75

Jos ei muuten löydy, niin käyttää hakusanoja: APEX ja CALSONIC.

Ja Bunnylle tiedoksi: Auto on Nissan Skyline R32..

IL3

Jei, multa tulee SF:ään pian myös tämmöinen. Eri maaleilla khyl, mutta replika sekin :) Eka replikani, niin jännää :D

vaiski75

Tätä oli kyllä aivan mahtava tehdä, niin rauhallinen ja selkeä..

IL3

Hyvännäköinen se kyllä on. Mä vaan niiin rakastan tätä kyseistä automallia <3

IL3

^ Se on hoodclippejä vaille valmis. Koitan laittaa tänne huomenissa kuvan tai pari..