Nyt sain mun Nissakki Drifterin valmiiks, kun viel puuttus noi jaapanin kirjaimet
ihan siisti vempele.
komeen näkönen hyvät värit
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
ihan siisti vempele.
komeen näkönen hyvät värit