Ihan siisti toteus, mutta tässä autossa on kyllä vakiona komeammat ja sopivan agressiiviset etuvalot joten omasta mielestä oot raiskannut tän auton keulan!
En oo jaksanu tutustua tähän oikeen kunnolla, siks en kunnolla hoksaa mitä noille valoille on tehty.
Omasta mielestä 350Z on paremman näkönen. Toisaalta tää voi olla hyvä auto ajaa SM-Sarjaa, koska omalla kokemuksella 350Z toimi FM2:ssa kakkoskaudella aika perkeleen hyvin!!!
370 näyttää mielestäni 350:n "pikkuveljeltä". Onhan se fyysisiltä mitoiltaan pienempi, mutta jotenkin sähäkämpi ja terävämpi muodoiltaan. Eipä siinä, itse pidän molempien ulkonäöstä kovasti.
Ja on muuten hyvää työtä noi valot Kurppa. Nappi suoritus!
Voi kiitos IL3, tässähän ihan punastuu. Itse en kovin paljoa noista orkkisvaloista pidä, joten päätin vähän kokeilla. Mukavasti kyllä veny layerit tulla alueella.
Paljonko meni layereitä? Ja miltä alueelta, kyljestä, katosta vai puskurista(En ole itse kyseistä autoa vielä maalannut, niin ei ole käsitystä siitä missa alueiden rajat menee)?
Juu kaikista autoista on tulossa jotain ufolaivoja. vois olla sellanen simppelimpi kokonaisuus ihan poikaa tässäkin autossa. siis valot on siistit mutta sitten se keula muuten :/
Aika kylmäks jättää tuo auto, oli siinä sitten orkkis/kurppadesign valot. Varmasti olisin varsin onnellinen ihminen, kun tuollaisen omistaisin, mutta ei se silti todellisia omistamishimoja herätä.
Kommentit 15 kommenttia
Ihan siisti toteus, mutta tässä autossa on kyllä vakiona komeammat ja sopivan agressiiviset etuvalot joten omasta mielestä oot raiskannut tän auton keulan!
Onkos tämä se Nissan 370Z? On meinaan niin ruma auto ,että tota ei voi mitenkään raiskata. Oon varmaan yksin mielipiteeni kanssa.
En oo jaksanu tutustua tähän oikeen kunnolla, siks en kunnolla hoksaa mitä noille valoille on tehty. Omasta mielestä 350Z on paremman näkönen. Toisaalta tää voi olla hyvä auto ajaa SM-Sarjaa, koska omalla kokemuksella 350Z toimi FM2:ssa kakkoskaudella aika perkeleen hyvin!!!
Tappihan ei tunnetusti tajua mitään autojen päälle.. :D
Mun mielestä 370Z:ssa on tyyliä !
Oikees, mikä idea on tuossa lamppuhommas, jos joku voi kertoa? Näyttää aika typerältä tai jotenkin. /=/
Katoppa noita aluperäisiä lamppuja.
370 näyttää mielestäni 350:n "pikkuveljeltä". Onhan se fyysisiltä mitoiltaan pienempi, mutta jotenkin sähäkämpi ja terävämpi muodoiltaan. Eipä siinä, itse pidän molempien ulkonäöstä kovasti.
Ja on muuten hyvää työtä noi valot Kurppa. Nappi suoritus!
Voi kiitos IL3, tässähän ihan punastuu. Itse en kovin paljoa noista orkkisvaloista pidä, joten päätin vähän kokeilla. Mukavasti kyllä veny layerit tulla alueella.
Paljonko meni layereitä? Ja miltä alueelta, kyljestä, katosta vai puskurista(En ole itse kyseistä autoa vielä maalannut, niin ei ole käsitystä siitä missa alueiden rajat menee)?
Oiskohan kymmenen pintaan ja kyljistä noi kohdat löytyvät.
Juu kaikista autoista on tulossa jotain ufolaivoja. vois olla sellanen simppelimpi kokonaisuus ihan poikaa tässäkin autossa. siis valot on siistit mutta sitten se keula muuten :/
Ai tuo Shogun-puskuri? :D
Aika kylmäks jättää tuo auto, oli siinä sitten orkkis/kurppadesign valot. Varmasti olisin varsin onnellinen ihminen, kun tuollaisen omistaisin, mutta ei se silti todellisia omistamishimoja herätä.