Tässä pikkunen tyylikuva mukaan ^^
Kylkilinjan takia näyttää, että autossa on väkimadallus.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 1 kommentti
Kylkilinjan takia näyttää, että autossa on väkimadallus.