Kuvat #10349

Kivasti tuli T10:ltä pari lahja-autoa


Kommentit 3 kommenttia

Schimanski76

Voi olla taitavasti tehty juu,mutta tämä on ihan perseestä. Siis aivan hirvittävä. Miten kehtaavatkin tuollaisen lähettää Schimmylle.