Kuvat #10350

Kivasti tuli T10:ltä pari lahja-autoa


Kommentit 12 kommenttia

RaabForRehab

Meinasin just sanoa, että on kyllä aivan kuraset lahjat.. Maalit karkaa samantien :(

Schimanski76

Ei tämä nyt mielestäni mikään ihan hirveä ole. Ei kyllä mikään hienokaan.

TehBigBunny muokattu 16v

Tuo kylki on ihan perseestä T10-läimäke ja Mazda merkki poijjes niin oikisi ihan ok.

/ Millainen se kolmas oli laita kuva :)

// Tää on niin halpa auto että ei noita maaleja kannata poistaa. Ostaa vaikka uuvven jos RRXxx-Kasi himottaa.

atomimato muokattu 16v

Mullekkin tuli nuo, aika karseet, mutta no jenkit maksaa paskasta:) e:... ja paljon.

atomimato

Eikö???!!!!!!!! EIIHH!! En pääse hyväksikäyttämään niitä jenkki urpoja.

djrunkkari muokattu 16v

Saatte bannit kun puhutte tämmösiä.

suomi on vaikee kieli :|