RaabForRehab 16v Meinasin just sanoa, että on kyllä aivan kuraset lahjat.. Maalit karkaa samantien :(
TehBigBunny 16v muokattu 16v Tuo kylki on ihan perseestä T10-läimäke ja Mazda merkki poijjes niin oikisi ihan ok. / Millainen se kolmas oli laita kuva :) // Tää on niin halpa auto että ei noita maaleja kannata poistaa. Ostaa vaikka uuvven jos RRXxx-Kasi himottaa.
atomimato 16v muokattu 16v Mullekkin tuli nuo, aika karseet, mutta no jenkit maksaa paskasta:) e:... ja paljon.
Kommentit 12 kommenttia
Tää on aivan karsean näköinen..
Olet oikeassa, tästä lähtee kyllä maalit kettuun...
Meinasin just sanoa, että on kyllä aivan kuraset lahjat.. Maalit karkaa samantien :(
Jotain mennyt nyt vikaan tätä tehdessä.
Ei tämä nyt mielestäni mikään ihan hirveä ole. Ei kyllä mikään hienokaan.
Eli Vipeille tämmöset. En rupea ilmasesta valittamaankaan.
Tuo kylki on ihan perseestä T10-läimäke ja Mazda merkki poijjes niin oikisi ihan ok.
/ Millainen se kolmas oli laita kuva :)
// Tää on niin halpa auto että ei noita maaleja kannata poistaa. Ostaa vaikka uuvven jos RRXxx-Kasi himottaa.
Mullekkin tuli nuo, aika karseet, mutta no jenkit maksaa paskasta:) e:... ja paljon.
Ei mulle ainakaa tullu ku nää kaks. Ja näitähän ei voi kaupitella
Eikö???!!!!!!!! EIIHH!! En pääse hyväksikäyttämään niitä jenkki urpoja.
Hyvä ajettava.
Saatte bannit kun puhutte tämmösiä.
suomi on vaikee kieli :|