Valitsin tän ekaksi replikakseni kun mietin että ois helppo tehdä, kun niin yksinkertainen design. Nyt myönnettävä, että työläin ikinä tekemäni maalaus (FM2/FM3), enkä tarkoita vain noita logoja..
Kiitoksia kommenteista:)
Noista logoista oon kyllä siinä mielessä ylpeä, että ne voi suurentaa koko auton kokoiseksi ja tarkkuus säilyy. Myös logojen pikkutekstit ja mittasuhteet pitäis olla kohdallaan.
Aluksi oli suunnitelmissa tehdä metalliccina noi kaikki kultaset logot ja muut, mutta layerit olis loppunut kesken ja kun takakontti on hiilikuitua (kuten takasiipikin) olisi takapilarin logojen kanssa tullut ongelmia.
Kommentit 9 kommenttia
Oh yeah! Salokankaan Skylle MUST HAVE :P
O-ou!!! Tahtoo tätä tosi kovaa!!
Valitsin tän ekaksi replikakseni kun mietin että ois helppo tehdä, kun niin yksinkertainen design. Nyt myönnettävä, että työläin ikinä tekemäni maalaus (FM2/FM3), enkä tarkoita vain noita logoja..
Komealta näyttää, loistavaa työtä noiden kaikkien pikkulogojen kanssa :)
Hieno!
Kiitoksia kommenteista:) Noista logoista oon kyllä siinä mielessä ylpeä, että ne voi suurentaa koko auton kokoiseksi ja tarkkuus säilyy. Myös logojen pikkutekstit ja mittasuhteet pitäis olla kohdallaan.
Kirves on tottunut valitsemaan maalit hajun perusteella.
Paint-mode petti.
Pitäisi joskus ottaa varmaan ihan videokuvaa siitä,kun Schimmy on maalaamossa.Siinä olisi huumoria loppuvuodeksi.Tai kauhua.
Aluksi oli suunnitelmissa tehdä metalliccina noi kaikki kultaset logot ja muut, mutta layerit olis loppunut kesken ja kun takakontti on hiilikuitua (kuten takasiipikin) olisi takapilarin logojen kanssa tullut ongelmia.