Kuvat #10369
Work in progress. 3 Auto muuttunut tämän kuvan versiosta jo siten, että värisävyjä on vaihdettu, loput logot ja mm. rekisterikilpi lisäilty ja enään puuttuu hoodclipit, jotka pyrin tekemään viimeistään alkuviikosta. Mielipiteitä?
Kommentit 3 kommenttia
Tutun näköinen.
Ollu ratapäivillä, näyttelyissä, stripillä, kuvia näkyny myös esim. GTI-Lehdessä. Vai mitä tarkoitit?
Juuri sitä.
Työnjälki on sangen erinomainen kyllä.