Kuvat #10838

F3SM Suntory Racing, tällä mennään... Yamazakia ei valitettavasti saa Alkosta.


Kommentit 6 kommenttia

markki muokattu 16v

Täytyy varmaan laitella meitin tallipulkan väritysmaailma, kun Kurpalla on boksi krapulassa. Lähti hakemaan tasoittavaa vehnäistä Saksasta. :)

Niin ja tuosta pulkasta. Itse tykkään väreistä ja muutenkin.

IL3

Kyllä, mullekkin uppoo noi värit. Tulee autojenkin osalta värikäs sarja kun nythän on jo keltaista, punaista, vihreää, mustaa ja sinistäkin väritystä nähty :)

v7ville

Juu, on kyllä värien puolesta tulossa pirtee sarja, ja tiiä sit mitä viel odottaakaan, kun on niin monta auto vielä esittelemättä :)

RaabForRehab

villek00 wrote: Juu, on kyllä värien puolesta tulossa pirtee sarja, ja tiiä sit mitä viel odottaakaan, kun on niin monta auto vielä esittelemättä :)

Musta-valkoinen sarja on kivasti Raabilla ja Jussilla ;)

vaiski75

Tuo nokkapellin rajaus, joka jatkuu noihin lampun reunoihin on kyllä aikas nerokas. Muutenkin aikas jännä, kivasti..

Jusbazon

villek00 wrote: Juu, on kyllä värien puolesta tulossa pirtee sarja, ja tiiä sit mitä viel odottaakaan, kun on niin monta auto vielä esittelemättä :)

Nunna Racing Teamin osalta ainakin kannattaa jättää auton esitteleminen kokonaan.