IL3 16v Joo, on kyllä hyvää työtä! Eikä taida olla tätäkään designia tehty ainakaan ihan ruuhkaksi asti? :D
warcryFIN 16v Eipä varmaan ole joo, kun ihan omasta päästä on tullu. Race- henkisyyttä siinä enimmäkseen hain ( vähän ruotsalaisuutta sekaan). :)
IL3 16v warcryFIN wrote: Eipä varmaan ole joo, kun ihan omasta päästä on tullu. Race- henkisyyttä siinä enimmäkseen hain ( vähän ruotsalaisuutta sekaan). :) No sehän kertoo vaan sitten siitä että on onnistuttu :D Väiskin "puheista" menin tekemään täysin perättömiä johtopäätöksiä.. 5 tähteä!
TehBigBunny 16v IL3 wrote: No sehän kertoo vaan sitten siitä että on onnistuttu :D Väiskin "puheista" menin tekemään täysin perättömiä johtopäätöksiä.. 5 tähteä! Soon aina humalasse ei sitä kannata 'kuunnella'
Kommentit 8 kommenttia
Mahdollisesta esikuvasta en oikeen pidä, mutta työnjälki on aikas täydellistä..
Per Åke Svensson
Joo, on kyllä hyvää työtä! Eikä taida olla tätäkään designia tehty ainakaan ihan ruuhkaksi asti? :D
Eipä varmaan ole joo, kun ihan omasta päästä on tullu. Race- henkisyyttä siinä enimmäkseen hain ( vähän ruotsalaisuutta sekaan). :)
No sehän kertoo vaan sitten siitä että on onnistuttu :D Väiskin "puheista" menin tekemään täysin perättömiä johtopäätöksiä.. 5 tähteä!
Haha joo, voisi sitä kyllä helposti toisaalta replicaksikin luulla. Kiitoksia :)
Soon aina humalasse ei sitä kannata 'kuunnella'
Hik.
Mä kyllä luulin tuota Replicaksi ihan kympillä..
Viisi tähteä lähtee kyllä..