Kuvat #10839

Ruottalainen

warcryFIN

· Forza Motorsport 3


Kommentit 8 kommenttia

vaiski75

Mahdollisesta esikuvasta en oikeen pidä, mutta työnjälki on aikas täydellistä..

IL3

Joo, on kyllä hyvää työtä! Eikä taida olla tätäkään designia tehty ainakaan ihan ruuhkaksi asti? :D

warcryFIN

Eipä varmaan ole joo, kun ihan omasta päästä on tullu. Race- henkisyyttä siinä enimmäkseen hain ( vähän ruotsalaisuutta sekaan). :)

IL3

warcryFIN wrote: Eipä varmaan ole joo, kun ihan omasta päästä on tullu. Race- henkisyyttä siinä enimmäkseen hain ( vähän ruotsalaisuutta sekaan). :)

No sehän kertoo vaan sitten siitä että on onnistuttu :D Väiskin "puheista" menin tekemään täysin perättömiä johtopäätöksiä.. 5 tähteä!

warcryFIN

Haha joo, voisi sitä kyllä helposti toisaalta replicaksikin luulla. Kiitoksia :)

TehBigBunny

IL3 wrote:

No sehän kertoo vaan sitten siitä että on onnistuttu :D Väiskin "puheista" menin tekemään täysin perättömiä johtopäätöksiä.. 5 tähteä!

Soon aina humalasse ei sitä kannata 'kuunnella'

vaiski75

Hik.

Mä kyllä luulin tuota Replicaksi ihan kympillä..

Viisi tähteä lähtee kyllä..