DarkWarjo 16v Jep, mietin et voisin tost ekan kierroksen äksidentist (mis alchemist kopsas mua eka kylkeen ja sit viel sä perään) ihan movien tehdä. Oli jotenki hieno tilanne :D
Kommentit 5 kommenttia
Hitto.Ois pitäny ottaa replay talteen.
Jep, mietin et voisin tost ekan kierroksen äksidentist (mis alchemist kopsas mua eka kylkeen ja sit viel sä perään) ihan movien tehdä. Oli jotenki hieno tilanne :D
Joo tee vaan.Ois kiva nähdä se tilanne :D
Hmm.. hassua, niin munki mielestä :D