DarkWarjo 16v Kyllä! Ensin mä nöyryytin kaikkia bugilla, sit tuli se perkeleen soarer. dämit! nöyryytystä kerrakseen :D
DarkWarjo 16v Heh, jäit tos btw. hieman kuvan ulkopuolelle, mut kivasti olit kyntämäs tota betonialuetta tuol hieman radan ulkopuolella :D
Kommentit 6 kommenttia
Muut mentiin S-luokalla ja Tappi nöyryytti meitä A-luokan Soarerilla....
Kyllä! Ensin mä nöyryytin kaikkia bugilla, sit tuli se perkeleen soarer. dämit! nöyryytystä kerrakseen :D
Mäkään en päässy Diablolla tosta ohi :D
Heh, jäit tos btw. hieman kuvan ulkopuolelle, mut kivasti olit kyntämäs tota betonialuetta tuol hieman radan ulkopuolella :D
joo tosta hetki etiäpäi ni enää autot kiiltäny. :D