DarkWarjo 16v Vähän tumma kuva, mut ei ehkä silti tuon ykkösen arvonen.. noh, laitanpa vitosen niin siitä tulee kolmonen, mikä oliski sit se mun arvosana :)
Kommentit 2 kommenttia
Vähän tumma kuva, mut ei ehkä silti tuon ykkösen arvonen.. noh, laitanpa vitosen niin siitä tulee kolmonen, mikä oliski sit se mun arvosana :)
e. Ei mitään. Bugaa aina, joskus noi tähdet tähdet.