vaiski75 16v Dawiar wrote: hyvältä näyttää, ab graphics tehny jo kyl aika täydellisen version tosta:D Heh, niinpäs onkin. Mutta ei se mitään, yritetään tehdä parempi ja pistetään Storeen ilmaiseksi.. =D
vaiski75 16v teemu1337 wrote: Tehkääs näitä taideteoksia Top-secretin versioon? Heti kun saan tämän valmiiksi ja AB.n kiitoksen siitä..
Kommentit 5 kommenttia
hyvältä näyttää, ab graphics tehny jo kyl aika täydellisen version tosta:D
Heh, niinpäs onkin. Mutta ei se mitään, yritetään tehdä parempi ja pistetään Storeen ilmaiseksi.. =D
Tehkääs näitä taideteoksia Top-secretin versioon?
Heti kun saan tämän valmiiksi ja AB.n kiitoksen siitä..
Hyvä Väiski! Näytä niille! :D Hyvältä näyttää jo.