Kuvat #13528

Seibon skull storesta 15K myös tällä värityksellä

AJfin

· Forza Motorsport 3


Kommentit 4 kommenttia

Mudinski

Nipsuhuuli wrote: Kiva kiesi kaverilla kieltämättä kivasti :)

Keltaiset kiemurat keskellä kylkeä kivasti koristaa kylkeä. Kallo komeasti kyljessä komeilee. Katsos keltaiset kiekot ? Keille kelpaa ? Kokeile krafiitinharmaatakin ? ( Tiedän se on "Grafiitinharmaa" ) Kiva kaara, kiva kuva. * * * *

teemu1337

Mudinski wrote:

Keltaiset kiemurat keskellä kylkeä kivasti koristaa kylkeä. Kallo komeasti kyljessä komeilee. Katsos keltaiset kiekot ? Keille kelpaa ? Kokeile krafiitinharmaatakin ? ( Tiedän se on "Grafiitinharmaa" ) Kiva kaara, kiva kuva. * * * *

Komppaan kaverin kommenttia kybällä. Kiehtoo kivasti kuva kyseinen.