Mudinski 16v Nipsuhuuli wrote: Kiva kiesi kaverilla kieltämättä kivasti :) Keltaiset kiemurat keskellä kylkeä kivasti koristaa kylkeä. Kallo komeasti kyljessä komeilee. Katsos keltaiset kiekot ? Keille kelpaa ? Kokeile krafiitinharmaatakin ? ( Tiedän se on "Grafiitinharmaa" ) Kiva kaara, kiva kuva. * * * *
teemu1337 16v Mudinski wrote: Keltaiset kiemurat keskellä kylkeä kivasti koristaa kylkeä. Kallo komeasti kyljessä komeilee. Katsos keltaiset kiekot ? Keille kelpaa ? Kokeile krafiitinharmaatakin ? ( Tiedän se on "Grafiitinharmaa" ) Kiva kaara, kiva kuva. * * * * Komppaan kaverin kommenttia kybällä. Kiehtoo kivasti kuva kyseinen.
Kommentit 4 kommenttia
Komea kiesi kaverilla kieltämättä kivasti :)
Keltaiset kiemurat keskellä kylkeä kivasti koristaa kylkeä. Kallo komeasti kyljessä komeilee. Katsos keltaiset kiekot ? Keille kelpaa ? Kokeile krafiitinharmaatakin ? ( Tiedän se on "Grafiitinharmaa" ) Kiva kaara, kiva kuva. * * * *
Komppaan kaverin kommenttia kybällä. Kiehtoo kivasti kuva kyseinen.
Skibidiweinau
Auto hyvältä näyttää ja vallan kelpo maaleja käyttää.