Finski fani 16v Sunsh1ne FI wrote: Jee ^__^ edit: ok täällä sensuroidaan animuhymiöt :D juu tällanen /\ merkki pienempänä ei jostain syystä näy... /_/\
Kommentit 4 kommenttia
Syrän! x miljuuna
Heti kun näki tän kuvan teki mieli alkaa pelaamaa. Helmi
Jee ^__^ edit: ok täällä sensuroidaan animuhymiöt :D
juu tällanen /\ merkki pienempänä ei jostain syystä näy... /_/\