Siinä tapauksessa auto erottuisi liikaa taustasta.
se on mite ite tykkää, ei ne hohkaa irl ni en tykkää et hohkaa tässäkä, eikä toi hohka imo vaikuta auton erottavuutee taustasta, hohkan sais pois laskemalla kontrastia tai exposuree ja niitä laskemalla myös värien tasapaino pehmenee sekä tumman ja vaaleen suhde laskee pienemmäksi eli en ite ainaskaa usko et erottuis liikaa. :)
Kommentit 7 kommenttia
Nämä hopon kuvat on pakko olla parhaita, sillä ne eivät todellakaan vaikuta olevan Forza 3:sta. Omaperäinen tyyli sekä ilme, aivan loistavia.
Kiitoksia kovasti palautteesta.
olis hienompi imo jos auto ei ''hohkais''
Ehkä snadisti hohkaa liikaa.Muuten sain hyvän tunnelman tähän.
juu, kyl fiilinki on kunnossa
Siinä tapauksessa auto erottuisi liikaa taustasta.
se on mite ite tykkää, ei ne hohkaa irl ni en tykkää et hohkaa tässäkä, eikä toi hohka imo vaikuta auton erottavuutee taustasta, hohkan sais pois laskemalla kontrastia tai exposuree ja niitä laskemalla myös värien tasapaino pehmenee sekä tumman ja vaaleen suhde laskee pienemmäksi eli en ite ainaskaa usko et erottuis liikaa. :)