Testing @ Suzuka
Taas liian tumma kuva, ei näy edes Tommy Kaira tekstit kyljessä.
Hyvin näkyy ;) Se vaan ku kaikilla on eri asetukset tai sitten ei saa vaaleemmaks..
Taitaa johtua mun näytöstä, televisiossa tosiaan näkyi ihan hyvin.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Taas liian tumma kuva, ei näy edes Tommy Kaira tekstit kyljessä.
Hyvin näkyy ;) Se vaan ku kaikilla on eri asetukset tai sitten ei saa vaaleemmaks..
Taitaa johtua mun näytöstä, televisiossa tosiaan näkyi ihan hyvin.