Kuvat #17702

Melkein meni favcar -kisaan, muttei kuitenkaan. ENKÄ KADU SITÄ!


Kommentit 3 kommenttia

IL3

Tästä autosta on tullu mulle jo yks lemppareista ja tää kuva on erittäin onnistunut mielestäni!

Pienehköllä hiomisella, noista maaleista sais todella päräyttävät! Tosin nyt jo hyvin persoonalliset ja tunnistettavat maalit on Purella :)

DarkWarjo

mie tykkään kans. sopii tohon bimmeen ja purelle ku nappi silimään.