Törkeen hianon näkönen 8O
Mieleen tuli sana 'RÄYH' ... jos se siis olisi oikea sana.
on kyl komee! :D
Hienot maalit! Ei vaan jotenki istu takapuskuri ja spoikka ihan kohilleen..
Komee kuva ja hienot maalit :)
Ameeriiiikasta tietty.
Oiskohan ne savolaisia?
KARKUUN!
Saksalaisia?
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 8 kommenttia
Törkeen hianon näkönen 8O
Mieleen tuli sana 'RÄYH' ... jos se siis olisi oikea sana.
on kyl komee! :D
Hienot maalit! Ei vaan jotenki istu takapuskuri ja spoikka ihan kohilleen..
Komee kuva ja hienot maalit :)
Ameeriiiikasta tietty.
Oiskohan ne savolaisia?
KARKUUN!
Saksalaisia?