Kuvat #17753

"hyvä väistöliike..."


Kommentit 6 kommenttia

DarkWarjo

villek00 wrote: Pistän tän puhelimen taustakuvaks kyl :D

Ihan vapaasti.

Huomatkaa kuinka realistisesti volvo otti osumaa tuosta.. Konepeltikään ei taivu panssarivaunussa! :)

v7ville

TehBigBunny wrote: Oothan nää ladannut sen packin uudelleen ? :D

Kuten kuvasta nägyy xD

DarkWarjo

TehBigBunny wrote: Oothan nää ladannut sen packin uudelleen ? :D

Kyllä kyllä, sillähän se noin realistisesti osumaa ottikin, EI VOLVO TAIVU! ;)

nähny yhden kolarin mis uudempi honda oli jysäyttäny 240:n perään.. tulos: hondan keula läjässä ja volvossa oli lampun kupu särkyny :D