DarkWarjo 15v villek00 wrote: Pistän tän puhelimen taustakuvaks kyl :D Ihan vapaasti. Huomatkaa kuinka realistisesti volvo otti osumaa tuosta.. Konepeltikään ei taivu panssarivaunussa! :)
DarkWarjo 15v TehBigBunny wrote: Oothan nää ladannut sen packin uudelleen ? :D Kyllä kyllä, sillähän se noin realistisesti osumaa ottikin, EI VOLVO TAIVU! ;) nähny yhden kolarin mis uudempi honda oli jysäyttäny 240:n perään.. tulos: hondan keula läjässä ja volvossa oli lampun kupu särkyny :D
Kommentit 6 kommenttia
Tuosta välistä puikkelehdin vaivihkaa ilman osumia ko muut temmelsi :D
Pistän tän puhelimen taustakuvaks kyl :D
Ihan vapaasti.
Huomatkaa kuinka realistisesti volvo otti osumaa tuosta.. Konepeltikään ei taivu panssarivaunussa! :)
Oothan nää ladannut sen packin uudelleen ? :D
Kuten kuvasta nägyy xD
Kyllä kyllä, sillähän se noin realistisesti osumaa ottikin, EI VOLVO TAIVU! ;)
nähny yhden kolarin mis uudempi honda oli jysäyttäny 240:n perään.. tulos: hondan keula läjässä ja volvossa oli lampun kupu särkyny :D