v7ville 15v Joo ei oo Forza 3:sta, mut tämä ja muutama muu kuva tapahtumasta löytyy AutoExpo ja VM Motorsport Show 2011 -galleriastani
Finski fani 15v Kenen tua Mitsu on? Ei nää nuita nimiä tosa ikkunassa... Matta-Voordiki on aikas siisti.
v7ville 15v Juha Salon mitsu se on joo, ja se foordi on se RS500 jota on tehty vain se 500 kappaletta
v7ville 15v Nuo kellertävät alueet johtuvat ylitehokkaista spotti valoista, joita oli sijoitettu liian lähellä autoja :(
Aliboz 15v Eikun tätä mie meinasin, miksei se liekehdi niinkuin sen pitäisi? !http://news.bbcimg.co.uk/media/images/48848000/jpg/_48848342_swns_wrecked_ferrari_03.jpg!
sjamy 15v Oulussa pyörii tuommonen RS500 Ford, ainakin se on mattamusta =D Ps, Tallinnan kuvat on nättejä, pikkusen vaan kallellaan monet.
v7ville 15v sjamy wrote: Ps, Tallinnan kuvat on nättejä, pikkusen vaan kallellaan monet. Kiitosta, se et ne on kallellaa, johtuu siitä että kuvaajakin oli :D
Kommentit 12 kommenttia
Joo ei oo Forza 3:sta, mut tämä ja muutama muu kuva tapahtumasta löytyy AutoExpo ja VM Motorsport Show 2011 -galleriastani
No lol joku tatsuni
^carcuun^
Kenen tua Mitsu on? Ei nää nuita nimiä tosa ikkunassa...
Matta-Voordiki on aikas siisti.
Juha Salon mitsu se on joo, ja se foordi on se RS500 jota on tehty vain se 500 kappaletta
Miksei tuo 458 ole liekeissä?
Nuo kellertävät alueet johtuvat ylitehokkaista spotti valoista, joita oli sijoitettu liian lähellä autoja :(
Jos joku heliumi olisi laittanu tän kuvan niin kaikki vaatisivat kuvan poistamista.
Eikun tätä mie meinasin, miksei se liekehdi niinkuin sen pitäisi?
!http://news.bbcimg.co.uk/media/images/48848000/jpg/_48848342_swns_wrecked_ferrari_03.jpg!
Oulussa pyörii tuommonen RS500 Ford, ainakin se on mattamusta =D
Ps, Tallinnan kuvat on nättejä, pikkusen vaan kallellaan monet.
Kiitosta, se et ne on kallellaa, johtuu siitä että kuvaajakin oli :D
Oliko Ville vinkkelissä?
On se ainaki oikeen värine ;) kiitos ville.. (PS: mul on sulle niitä enzoja nyt ;)