Kuvat #17754

Warjolle :)

v7ville

· Forza Motorsport 3 · 2010 Nissan GT-R SpecV


Kommentit 12 kommenttia

Finski fani

Kenen tua Mitsu on? Ei nää nuita nimiä tosa ikkunassa...

Matta-Voordiki on aikas siisti.

v7ville

Juha Salon mitsu se on joo, ja se foordi on se RS500 jota on tehty vain se 500 kappaletta

v7ville

Nuo kellertävät alueet johtuvat ylitehokkaista spotti valoista, joita oli sijoitettu liian lähellä autoja :(

Nipsuhuuli

Jos joku heliumi olisi laittanu tän kuvan niin kaikki vaatisivat kuvan poistamista.

Aliboz

Eikun tätä mie meinasin, miksei se liekehdi niinkuin sen pitäisi?

!http://news.bbcimg.co.uk/media/images/48848000/jpg/_48848342_swns_wrecked_ferrari_03.jpg!

sjamy

Oulussa pyörii tuommonen RS500 Ford, ainakin se on mattamusta =D

Ps, Tallinnan kuvat on nättejä, pikkusen vaan kallellaan monet.

v7ville

sjamy wrote: Ps, Tallinnan kuvat on nättejä, pikkusen vaan kallellaan monet.

Kiitosta, se et ne on kallellaa, johtuu siitä että kuvaajakin oli :D

DarkWarjo

On se ainaki oikeen värine ;) kiitos ville.. (PS: mul on sulle niitä enzoja nyt ;)