Kuvat #19673

Kuva on siis warcryn ottama, muokkasin vaan ite vähän. Noissa parissa viimeisimmissä kuvissa valoitus ym. ei minun mielestä ole ihan kohillaan?

Latetzki

· Forza Motorsport 3


Kommentit 12 kommenttia

Ac3Way

No eipä se valoitus ole kyllä tässä muokauksessa kohdallaan. Ehkä hieman tumma oli lovecryn kuva, mutta tämä puolestaan on jo puhkipalanut.

Latetzki muokattu 14v

Jaa, minusta kun tämä on jo aika sopiva. Liian valkoinen tuo pelti jostain kohtaa. Näytöt varmaan eroo jonki verran sit...

Mace

Tällä koulun näytöllä näyttää hyvältä. Eikä ole puhkipalanut.

zapekk

Ei pahalla mutta kiitos, nyt vituttaa aivan saamaristi. Joutuu odottamaan vaikka ei halua.

Meen kohta pakastimeen ja sulatan itteni puolentoista vikon päästä.

v7ville

zapekk wrote: Meen kohta pakastimeen ja sulatan itteni puolentoista vikon päästä.

Tossa on ideaa! Thänks!

zapekk muokattu 14v

Kai huomenna lisää viltuttavia mutta niin kauniita kuvia warcry? Jos viitsit niin kuva jostain rakennellusta vanhasta jenkistä olisi mukava. Kiinnostaa nuo muokkaus mahdollisuudet.

Jos siis vain rahat riittää.

Mace muokattu 14v

warcry wrote: Seuraavan kerran kuvia saatte keskiviikkona tai torstaina. Olen nyt Helsingissä enkä pääse käyttämään boxia pariin päivään....

Eipä taida huomiseksi tulla vielö kuvia.

// Olin nopeempi, hihihihi!

teemu1337

zapekk wrote: Kai huomenna lisää viltuttavia mutta niin kauniita kuvia warcry? Jos viitsit niin kuva jostain rakennellusta vanhasta jenkistä olisi mukava. Kiinnostaa nuo muokkaus mahdollisuudet.

Jos siis vain rahat riittää.

warcryFIN wrote: Seuraavan kerran kuvia saatte keskiviikkona tai torstaina. Olen nyt Helsingissä enkä pääse käyttämään boxia pariin päivään.

zapekk

Yäääähh wäääh niisk. Juu torstaina sitten sniif. ;(

jEsm0

V**** tahtoo FM4 jo, ei pysty odottamaan että sais massia