Kai huomenna lisää viltuttavia mutta niin kauniita kuvia warcry?
Jos viitsit niin kuva jostain rakennellusta vanhasta jenkistä olisi mukava.
Kiinnostaa nuo muokkaus mahdollisuudet.
zapekk wrote:
Kai huomenna lisää viltuttavia mutta niin kauniita kuvia warcry?
Jos viitsit niin kuva jostain rakennellusta vanhasta jenkistä olisi mukava.
Kiinnostaa nuo muokkaus mahdollisuudet.
Jos siis vain rahat riittää.
warcryFIN wrote:
Seuraavan kerran kuvia saatte keskiviikkona tai torstaina. Olen nyt Helsingissä enkä pääse käyttämään boxia pariin päivään.
Kommentit 12 kommenttia
No eipä se valoitus ole kyllä tässä muokauksessa kohdallaan. Ehkä hieman tumma oli lovecryn kuva, mutta tämä puolestaan on jo puhkipalanut.
Jaa, minusta kun tämä on jo aika sopiva. Liian valkoinen tuo pelti jostain kohtaa. Näytöt varmaan eroo jonki verran sit...
Tällä koulun näytöllä näyttää hyvältä. Eikä ole puhkipalanut.
Katto katoaa osaksi taivaaseen.
Vanteiden modauksesta pidän, vähän puhki palanut mutta ei pahasti.
Ei pahalla mutta kiitos, nyt vituttaa aivan saamaristi. Joutuu odottamaan vaikka ei halua.
Meen kohta pakastimeen ja sulatan itteni puolentoista vikon päästä.
Tossa on ideaa! Thänks!
Kai huomenna lisää viltuttavia mutta niin kauniita kuvia warcry? Jos viitsit niin kuva jostain rakennellusta vanhasta jenkistä olisi mukava. Kiinnostaa nuo muokkaus mahdollisuudet.
Jos siis vain rahat riittää.
Eipä taida huomiseksi tulla vielö kuvia.
// Olin nopeempi, hihihihi!
Yäääähh wäääh niisk. Juu torstaina sitten sniif. ;(
V**** tahtoo FM4 jo, ei pysty odottamaan että sais massia