Jonzki94 14v villek00 wrote: Maalaus on aika sopiva pohja :) http://rs200.com/images/062/1990_062_rs200knuttel2.jpg otin mallii tosta
Kommentit 5 kommenttia
Älkää klikatko auki tota, koska näyttää viel huonommalt sillo.
Maalaus on aika sopiva pohja :)
http://rs200.com/images/062/1990_062_rs200knuttel2.jpg otin mallii tosta
Sitte vaa alat tekee noita sponsoreja tohon =)
Vois kyll