Ps. sitä mknelostasaattaajokuehkäkentiesvielätoiveikkaanaodottaaettäjospasekentiessaattaisiollamahdollistaedespieneltävilaukseltanähräkiitosjoehkäetukäteen?
tepilobium wrote:
Paljonkohan nyt joutuu lätkyttää peliä että saa tollasesta rakennettuu riflerin
Sanovat, notta rahaa tulee huomattavasti helpommin kuin kolmosessa ja persaukisuus ei pitäis olle kenellekään ongelma. Ei vastaa kysymykseen, mutta antaa suuntaa. :)
Kommentit 9 kommenttia
Komea on.
Ps. sitä mknelostasaattaajokuehkäkentiesvielätoiveikkaanaodottaaettäjospasekentiessaattaisiollamahdollistaedespieneltävilaukseltanähräkiitosjoehkäetukäteen?
Ahh golfia siis :) Laitan tänään tai viimestään huomenna sitä mknelosta
Edit. Huomatkaa nuo maalattavat valonkuoret, jotka tuli ton puskurin mukana
Tahtoo kuvaa myös siitä hienommasta Daytonasta!
ISO KIITOS:)!
Löysit vihdoin auton sieltä pelistä.
Paskemmasta siis...
Mullekki kelpais daytona... !http://www.carsbase.com/photo/Dodge-Daytona_mp19_pic_22314.jpg!
Et saa.
Paljonkohan nyt joutuu lätkyttää peliä että saa tollasesta rakennettuu riflerin
Sanovat, notta rahaa tulee huomattavasti helpommin kuin kolmosessa ja persaukisuus ei pitäis olle kenellekään ongelma. Ei vastaa kysymykseen, mutta antaa suuntaa. :)