Kuvat #19676

Päivän kuvasatoa: Daytona ( hieno auto... )


Kommentit 9 kommenttia

IL3

Komea on.

Ps. sitä mknelostasaattaajokuehkäkentiesvielätoiveikkaanaodottaaettäjospasekentiessaattaisiollamahdollistaedespieneltävilaukseltanähräkiitosjoehkäetukäteen?

warcryFIN muokattu 14v

Ahh golfia siis :) Laitan tänään tai viimestään huomenna sitä mknelosta

Edit. Huomatkaa nuo maalattavat valonkuoret, jotka tuli ton puskurin mukana

IL3

warcryFIN wrote: Ahh golfia siis :) Laitan tänään tai viimestään huomenna sitä mknelosta

Edit. Huomatkaa nuo maalattavat valonkuoret, jotka tuli ton puskurin mukana

ISO KIITOS:)!

DarkWarjo

villek00 wrote: Tahtoo kuvaa myös siitä hienommasta Daytonasta!

Paskemmasta siis...

Mullekki kelpais daytona... !http://www.carsbase.com/photo/Dodge-Daytona_mp19_pic_22314.jpg!

tepilobium

Paljonkohan nyt joutuu lätkyttää peliä että saa tollasesta rakennettuu riflerin

savulohi

tepilobium wrote: Paljonkohan nyt joutuu lätkyttää peliä että saa tollasesta rakennettuu riflerin

Sanovat, notta rahaa tulee huomattavasti helpommin kuin kolmosessa ja persaukisuus ei pitäis olle kenellekään ongelma. Ei vastaa kysymykseen, mutta antaa suuntaa. :)