Koitin ja totesin että ei saa hyvää, muokkasin rajat tohon kuvaan ja pienensin jonkiverra... "Laatu": 6220 Classic
Missä ihmeessä se Warcry viipyy? En oikee pidä kuvasta ***
zapekk wrote: En oikee pidä kuvasta ***
En määkää, Forza 4:sta odotellen...
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Missä ihmeessä se Warcry viipyy? En oikee pidä kuvasta ***
En määkää, Forza 4:sta odotellen...