Kuvat #20803

Tuollainen ois nyt tyrkyllä...

EvoBobber

· Forza Motorsport 4


Kommentit 7 kommenttia

IL3

Häijy ilmestys.

Rauhallisena viikonloppuiltana, rauhallisesti, siistillä Golffillani rullaillessani, jos ton näkisin mun (uudesta mustasta) taustapeilistä, saattaisin päästää ohi..

IL3

Rayha300 wrote: Mä painaisin vaa kaasua :D

Et mun Golffilla :D (1.6 16V kone)

DarkWarjo

IL3 wrote: Häijy ilmestys.

Rauhallisena viikonloppuiltana, rauhallisesti, siistillä Golffillani rullaillessani, jos ton näkisin mun (uudesta mustasta) taustapeilistä, saattaisin päästää ohi..

Mä miettisin vaa että "mitenkäs vitussa mä japanin mottoriurheiluradoille pääsin eksymään..."

hulluseon

"Jaa nyt sieltä tulee GTR. Missähän vaiheessa se HSV ja SC430 tulee?"

IL3

hulluseon wrote: "Jaa nyt sieltä tulee GTR. Missähän vaiheessa se HSV ja SC430 tulee?"

Kuulostaa ihan normi-illalta..

:D