IL3 14v Häijy ilmestys. Rauhallisena viikonloppuiltana, rauhallisesti, siistillä Golffillani rullaillessani, jos ton näkisin mun (uudesta mustasta) taustapeilistä, saattaisin päästää ohi..
DarkWarjo 14v IL3 wrote: Häijy ilmestys. Rauhallisena viikonloppuiltana, rauhallisesti, siistillä Golffillani rullaillessani, jos ton näkisin mun (uudesta mustasta) taustapeilistä, saattaisin päästää ohi.. Mä miettisin vaa että "mitenkäs vitussa mä japanin mottoriurheiluradoille pääsin eksymään..."
IL3 14v hulluseon wrote: "Jaa nyt sieltä tulee GTR. Missähän vaiheessa se HSV ja SC430 tulee?" Kuulostaa ihan normi-illalta.. :D
Kommentit 7 kommenttia
!http://i189.photobucket.com/albums/z246/aloppo/RR1.jpg!
Häijy ilmestys.
Rauhallisena viikonloppuiltana, rauhallisesti, siistillä Golffillani rullaillessani, jos ton näkisin mun (uudesta mustasta) taustapeilistä, saattaisin päästää ohi..
Mä painaisin vaa kaasua :D
Et mun Golffilla :D (1.6 16V kone)
Mä miettisin vaa että "mitenkäs vitussa mä japanin mottoriurheiluradoille pääsin eksymään..."
"Jaa nyt sieltä tulee GTR. Missähän vaiheessa se HSV ja SC430 tulee?"
Kuulostaa ihan normi-illalta..
:D