Kuvat #20804

Räpelsin jotain replikaa... lol

EvoBobber

· Forza Motorsport 4


Kommentit 7 kommenttia

Tuomo33

Tää on pirun tyylikäs! Tähän vain jotkut aimotunet kylkijäisiks niin bueno! Viis staraa, ja peukku.

IL3

Rupeen hiljalleen olee huolissani Evobberin (ja myös LoveCryn sekä Sfäden) puolesta, ku eiks teil oo perhettäkin ja kylhä ihminen vaa tarvii tietyn määrän unta ja ruokaa..

PetuK muokattu 14v

IL3 wrote: Rupeen hiljalleen olee huolissani Evobberin (ja myös LoveCryn sekä Sfäden) puolesta, ku eiks teil oo perhettäkin ja kylhä ihminen vaa tarvii tietyn määrän unta ja ruokaa..

Jotain legendaa on tuo, sanovat.