Rupeen hiljalleen olee huolissani Evobberin (ja myös LoveCryn sekä Sfäden) puolesta, ku eiks teil oo perhettäkin ja kylhä ihminen vaa tarvii tietyn määrän unta ja ruokaa..
IL3 wrote:
Rupeen hiljalleen olee huolissani Evobberin (ja myös LoveCryn sekä Sfäden) puolesta, ku eiks teil oo perhettäkin ja kylhä ihminen vaa tarvii tietyn määrän unta ja ruokaa..
Kommentit 7 kommenttia
!http://i189.photobucket.com/albums/z246/aloppo/GW2.jpg!
Tää on pirun tyylikäs! Tähän vain jotkut aimotunet kylkijäisiks niin bueno! Viis staraa, ja peukku.
Mine en maalaa enään..
Ei tarttekaan, käyt tuon nipistämässä mun storesta ;)
On se pappa, on se pappa *****
Rupeen hiljalleen olee huolissani Evobberin (ja myös LoveCryn sekä Sfäden) puolesta, ku eiks teil oo perhettäkin ja kylhä ihminen vaa tarvii tietyn määrän unta ja ruokaa..
Jotain legendaa on tuo, sanovat.