IL3 14v Exami wrote: Onko tää nyt semmonen millä ei jää forzahiekkaan jumiin? :D Mikään ei selviä forzahiekasta, ei edes tää tai Indiana Jones..
EvoBobber 14v Joskus ajelin SUV lobbyssa, oli ainakin mielenkiintonen kisa kun joka kurvissa joku kahdella renkaalla... :D
Kommentit 9 kommenttia
No huh huh... :D
Onko tää nyt semmonen millä ei jää forzahiekkaan jumiin? :D
Mikään ei selviä forzahiekasta, ei edes tää tai Indiana Jones..
Näillä joku sarja joskus :D BTW, hauskoja lisä osia tähä saa pistettyy :D
joku SUV sarja :D tulee monta kopitusta jos SUVeilla ajellaan...
Joskus ajelin SUV lobbyssa, oli ainakin mielenkiintonen kisa kun joka kurvissa joku kahdella renkaalla... :D
Voitin tällä D-luokassa parit kisat netissä. Reilusti ajoin (muiden päältä)
;:D
Ihan kiva joo,mutta missä on metsämuta pätkät ja hiekkadyynit?