Kuvat #20805

Asensin Foorttiin lisävalot eteen, että näkee pimeällä. Kivoja, kun tällaisia upgradeja saa tossa DLC:ssä :)

warcryFIN

· Forza Motorsport 4


Kommentit 9 kommenttia

Exami

Onko tää nyt semmonen millä ei jää forzahiekkaan jumiin? :D

IL3

Exami wrote: Onko tää nyt semmonen millä ei jää forzahiekkaan jumiin? :D

Mikään ei selviä forzahiekasta, ei edes tää tai Indiana Jones..

v7ville

Näillä joku sarja joskus :D BTW, hauskoja lisä osia tähä saa pistettyy :D

KKNGS

joku SUV sarja :D tulee monta kopitusta jos SUVeilla ajellaan...

EvoBobber

Joskus ajelin SUV lobbyssa, oli ainakin mielenkiintonen kisa kun joka kurvissa joku kahdella renkaalla... :D

warcryFIN

Voitin tällä D-luokassa parit kisat netissä. Reilusti ajoin (muiden päältä)