csl poseeraa
Kovasti tekee mieli kirjoittaa
"Wanha"
:p
mutta niin hieno!
Tää natsaa! (mutta mites ois vähä pienemmät pallot?)
nää on vaa pi:n takia
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
Kovasti tekee mieli kirjoittaa
"Wanha"
:p
mutta niin hieno!
Tää natsaa! (mutta mites ois vähä pienemmät pallot?)
nää on vaa pi:n takia