knoivari 18v no kyllä näitä vielä tulee. yritän loppuviikosta saada jonku uuden sarjan aikaseks. tarkkaile tilannetta. ja onko jotain ehdotuksia et millä ajetaan?
Kommentit 8 kommenttia
hemmetti ku mut heitettiin pihalle ja sit se ei suostunu tulee tonne servulle...
no kyllä näitä vielä tulee. yritän loppuviikosta saada jonku uuden sarjan aikaseks. tarkkaile tilannetta. ja onko jotain ehdotuksia et millä ajetaan?
A-luokan autot? :)
joo yritän parsia niistä jotain kasaa.
ok
Neliveto FTO:llä tekis mieli kyllä ajella A-luokan cuppia ;)
suunnittelin jotain tämmöstä 4door saloon cup:a. eli neliovisilla perhe autoilla.
prkl.. ku en päässy mukaa toho 4door saloon cuppiin