DarkWarjo 14v Vähä o rewindii käytelty :) ja tulipas oma otos mieleen, joten mainostanpa tässä kivasti nyt sit sitä: !http://img.forzaracingclub.com/p/1/9/7/9/7/19797/19797_full.jpg!
Aaperi001 14v Ei oo rewind shittiä. Pauselle kesken ajon ja kuva. oon niin sairaannopee että kerkeen käydä kääntymässä. En ole pytzi joten en ollut katollaan.
RauhaMees 14v DarkWarjo wrote: Vähä o rewindii käytelty :) ja tulipas oma otos mieleen, joten mainostanpa tässä kivasti nyt sit sitä: !http://img.forzaracingclub.com/p/1/9/7/9/7/19797/19797_full.jpg! ^ Tämä on parempi :) Aaperille annan kuvasta 4 hämistä.
Kommentit 5 kommenttia
komia on :D 5*****
Seuraava kuvaa ottaessa auto oli katolteen tien sivussa.
Vähä o rewindii käytelty :)
ja tulipas oma otos mieleen, joten mainostanpa tässä kivasti nyt sit sitä: !http://img.forzaracingclub.com/p/1/9/7/9/7/19797/19797_full.jpg!
Ei oo rewind shittiä. Pauselle kesken ajon ja kuva. oon niin sairaannopee että kerkeen käydä kääntymässä. En ole pytzi joten en ollut katollaan.
^ Tämä on parempi :)
Aaperille annan kuvasta 4 hämistä.