Kuvat #20886

Aaperi001

· Forza Motorsport 4


Kommentit 5 kommenttia

DarkWarjo

Vähä o rewindii käytelty :)

ja tulipas oma otos mieleen, joten mainostanpa tässä kivasti nyt sit sitä: !http://img.forzaracingclub.com/p/1/9/7/9/7/19797/19797_full.jpg!

Aaperi001

Ei oo rewind shittiä. Pauselle kesken ajon ja kuva. oon niin sairaannopee että kerkeen käydä kääntymässä. En ole pytzi joten en ollut katollaan.

RauhaMees

DarkWarjo wrote: Vähä o rewindii käytelty :)

ja tulipas oma otos mieleen, joten mainostanpa tässä kivasti nyt sit sitä: !http://img.forzaracingclub.com/p/1/9/7/9/7/19797/19797_full.jpg!

^ Tämä on parempi :)

Aaperille annan kuvasta 4 hämistä.