Schimanski76 14v muokattu 14v EvoBobber wrote: Hae vaan niin on varaa ostaa voita joulupöytään. Sitä mistään saa,kun ne Larppaajat on vienyt kaikki. /siistit maalit
vaiski75 14v FINBULLET wrote: Mitkä vanteet tässä on? !http://www.bumpstop.com/gallery/data/519/american-racing-wheels-model.jpg!
Kommentit 9 kommenttia
!http://i189.photobucket.com/albums/z246/aloppo/Boss2.jpg!
Sievä on tämä, soon hajettava poies.
Hae vaan niin on varaa ostaa voita joulupöytään.
Sitä mistään saa,kun ne Larppaajat on vienyt kaikki.
/siistit maalit
Mitkä vanteet tässä on?
!http://www.bumpstop.com/gallery/data/519/american-racing-wheels-model.jpg!
AMERITISSITCING
Tuo varmaan kiihtyy kivasti...
Vanteet on Cragarit
Hiano on tämä! yllättävän hyvin istuu nuo vanteet myös.