Kuvat #20927

WIP 2. Saanko jatkaa vai maalataanko mustaksi?

vaiski75

· Forza Motorsport 4


Kommentit 6 kommenttia

Tuomo33

Jatka toki ihmeessä! Tää on värityksiltään mitä eneminkin loistava. Mie ainakin tykkään

savulohi

Totta helevetissä, kivan erinlainen on tämä ja sopivan pirtsakka.

Nikde

Toimii! Tämähän vois olla tulevaan S2K sarjaan ykstyyppimaalaus?! ;)

hulluseon

Nikde wrote: Toimii! Tämähän vois olla tulevaan S2K sarjaan ykstyyppimaalaus?! ;)

!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSum-hAnbfse58_FGpLOPkRwDMkEDQ63EqKGDGFvwujhZ2wTbaEGQ!

vaiski75

Kauheesti on nyt tarrat hakusessa ja sovittelu ei oikeen toimi.. Laitan vaikka kuvan, niin ehkä jollain olisi jotain ajatuksia jakaa..