hulluseon 14v Nikde wrote: Toimii! Tämähän vois olla tulevaan S2K sarjaan ykstyyppimaalaus?! ;) !http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSum-hAnbfse58_FGpLOPkRwDMkEDQ63EqKGDGFvwujhZ2wTbaEGQ!
vaiski75 14v Kauheesti on nyt tarrat hakusessa ja sovittelu ei oikeen toimi.. Laitan vaikka kuvan, niin ehkä jollain olisi jotain ajatuksia jakaa..
Kommentit 6 kommenttia
Jatka toki ihmeessä! Tää on värityksiltään mitä eneminkin loistava. Mie ainakin tykkään
Totta helevetissä, kivan erinlainen on tämä ja sopivan pirtsakka.
Tän ostan kyllä kun julkastaan!
Toimii! Tämähän vois olla tulevaan S2K sarjaan ykstyyppimaalaus?! ;)
!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSum-hAnbfse58_FGpLOPkRwDMkEDQ63EqKGDGFvwujhZ2wTbaEGQ!
Kauheesti on nyt tarrat hakusessa ja sovittelu ei oikeen toimi.. Laitan vaikka kuvan, niin ehkä jollain olisi jotain ajatuksia jakaa..