AJfin 14v muokattu 14v Ompas kyllä saatan*n ruma.. Miten ne T10:n poijjaat tämmöstä paskaa kehtaa edes lähetellä..?
hulluseon 14v Minä en katellut maaleja. Kuuntelin vain konetta Suzukalla. Hienolta kuulosti pääsuoran jarrutuksessa.
Kommentit 9 kommenttia
Tuli tämä ja joku toinenkin..
Martini DB5 juu..
Kyllä näin on
Ompas kyllä saatan*n ruma..
Miten ne T10:n poijjaat tämmöstä paskaa kehtaa edes lähetellä..?
Minä en katellut maaleja. Kuuntelin vain konetta Suzukalla. Hienolta kuulosti pääsuoran jarrutuksessa.
Hetkonen, oliko nää tosiaa myyty nelosessa kaupasta loppuun?
Ei siellä paljon Mugeneita näy, niin kai tää on niitä sarvipäitä
Ainoastaan Vipit sai ton auton
VIP:en joululahja :)