Pakkohan se nyt oli tehdä nopea väsäys..
paljoll myyt
Valitettavasti en voi myydä. Lupasin tämän auton kaverille kun toi Lancer kisa on ohi..
okei
aika hieno mut mun maalaus tulee ilmi vasta sununtaina :D
Siisti
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 5 kommenttia
paljoll myyt
Valitettavasti en voi myydä. Lupasin tämän auton kaverille kun toi Lancer kisa on ohi..
okei
aika hieno mut mun maalaus tulee ilmi vasta sununtaina :D
Siisti