TsaqFIN 18v Hehe, varmasti olisi hienompi jos olisi enemmän autoja radalla, mutta yksin kun ajaa free runia niin tässä tulos ; )
Kommentit 3 kommenttia
komia ^^
Enemmän porukkaa tässä kohtaa niin vois olla aika komeampi. Mutta komea kuitenkin...
Hehe, varmasti olisi hienompi jos olisi enemmän autoja radalla, mutta yksin kun ajaa free runia niin tässä tulos ; )