ja se on....
ja se on.... Leijona maalaus :D
niinhän sitä luulis.... enempää en kommentoi :D
Jos oot ite tehnyt nuo niin huhuhuhuhu
tietenkin oon tehny ite... alotin aamu 7 ja sain 10 min sit valmiiks :P
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
ja se on.... Leijona maalaus :D
niinhän sitä luulis.... enempää en kommentoi :D
Jos oot ite tehnyt nuo niin huhuhuhuhu
tietenkin oon tehny ite... alotin aamu 7 ja sain 10 min sit valmiiks :P