Kuvat #3328

Tämmönen

markki

· Forza Motorsport 2


Kommentit 11 kommenttia

Miqqe

Mielestäni Mudinskin tekeleessä on värit lähempänä esikuvaansa, jos tässä ylipäätänsä on täyttä replicaa oltu tekemässä.

Mudinski

Olen Miqqe täysin erimieltä sun kanssa... Tuo keltainen on hyvä...

markki

Totta en maininnut tekijää,taisin vain unohtaa.Taiteilija on vähän nöyrempää sorttia eikä halua nimeään esiin. :D

kurppak

Toi "kulta" on niin lähellä esikuvaansa, kuin vai voi olla. Tuo tummanruskea on liian laimea väri, sen pitäisi olla kiiltävämpi.

Onneksi saatiin forzaankin tasojen säädettävä läpinäkyvyys, niin pystyin "sekoittamaan" oman pohjavärin.