Kuvat #3339

Vähän "photoshopattu", pikainen rääpäisy esikuvastaan.

DiddFIN

· Forza Motorsport 2


Kommentit 5 kommenttia

DiddFIN muokattu 18v

Taitaa olla ensimmäinen MR-S mikä meikäläisen tallissa koskaan on ollut. Ajattelin, ettei niin rumasta autosta mitään saa aikaan, mutta saishan siitä vaikka mitä. Etsin netistä pitkään siistejä MR-S:iä, minkä pohjalta tekisin jotain, mutta ei ihan pikaiselta katsomiselta löytynyt.

[linkki http://www.andysautosport.com/images/vehicle_top/toyota_mrs%20spyder_00-05.jpg]Tämä [/linkki] nyt sitten löytyi...

[linkki http://www.grounddynamics.com/Merchant/AB-303000_b.jpg]Tämäkin[/linkki] oli ihan siisti.

Ps. Kuvaa oli pakko photoshopata, että sai vähän enemmän mattaoranssiin päin. :)

Pps. Kyllä ketuttaa, ettei pelissä voi olla mattavärejä. Grrr.

Ppps. Ja [linkki http://img254.imageshack.us/img254/5968/fce3a81598204b5db656f2dvs4.jpg]tältä näytti suoraan pelistä[/linkki] tulleena, ei ihan sama väri. :P

Hookkis

Ekös siinä saa vaikka minkänäköisiä värejä kun tarpeksi haihduttelee ja sekottelee niitä keskenään?

DiddFIN muokattu 18v

No, se näytti paljon oranssimmalta maalatessa, mutta kun lähti radalle pyörimään, värit haihtuivat sen siliän tien. Ei se kyllä silloinkaan ihan kirkas oranssi ollut...