Mudinski 18v Vuosimalli ei riitä SM-sarjaan osallistumiseen. Ja minun tietääkseni tuota ei saa takavetoiseksi ?
Miqqe 18v Pitääkin sitten muistaa että kun Cerve on lobbyssa, niin silloin ei ajeta A-luokkalaisilla Tsukubaa :D
Kommentit 6 kommenttia
Seuraava tavoite 53,5 sekuntia. Ratana toimii siis Tsukuba.
mutta mikä luokka...
jos toi on sm-sarja virityksissä niin huh huh...
Vuosimalli ei riitä SM-sarjaan osallistumiseen. Ja minun tietääkseni tuota ei saa takavetoiseksi ?
Pitääkin sitten muistaa että kun Cerve on lobbyssa, niin silloin ei ajeta A-luokkalaisilla Tsukubaa :D
Juu neliveto skylle pi arvolla 850