Kuvat #5642

Jumankauta!!! Kun nuo fanit on niin innokkaita :D

markki

· Forza Motorsport 2


Kommentit 20 kommenttia

Ac3Way

Hienoin Golf mitä meikäläinen on nähnyt, tosin en tykkää Golfeista.

Miqqe

tappileipa kirjoitti tänään klo 16:26

ois niin nätti,ilman kattotelineitä!

Ei tuo tynnyri siellä muuten pysy.

Miqqe

No hei, oot ihan tynnyrissä kasvanu jätkä jos et nyt tynnyrin päälle ymmärrä

kurppak muokattu 17v

Kaikki tämä yhestä pienstä autosta, jonka tein. Ei kannata edes harkita lasten tekoa...

Edit: Tämä on kyllä markin tai sen pikkusiskon tekemä.

markki

No on se kyllä kauhea maali kauhealle autolle ja tällä autolla en todellakaan aja tän päivän kisoissa!!

Sitä varten on rakennettu kisa Siatti.

Ac3Way

Vittu, kattelin päivällä että oli ihan aidon jalopuun näköistä. Ei saatana, hakaa Markin pikkusiskon tuherrukset sentään mun maalaukset :D

markki muokattu 17v

Sen kyllä piti olla ruostetta tai ainakin Veli kurpan alkuperäinen idea oli että tuo ruskean väri leikit olisivat ruostetta: http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/5590/

Tuon pohjalta väsäsin ton ylä puolella olevan rumiluksen, mutta ton pohjalta voisi lähteä kehittelemään puu Golf palloa