LeetPotta 17v [linkki http://i114.photobucket.com/albums/n266/360boy/Rat-Rust_Style_31.jpg]Rat Style Tuning[/linkki]
Miqqe 17v tappileipa kirjoitti tänään klo 16:26 ois niin nätti,ilman kattotelineitä! Ei tuo tynnyri siellä muuten pysy.
kurppak 17v muokattu 17v Kaikki tämä yhestä pienstä autosta, jonka tein. Ei kannata edes harkita lasten tekoa... Edit: Tämä on kyllä markin tai sen pikkusiskon tekemä.
markki 17v No on se kyllä kauhea maali kauhealle autolle ja tällä autolla en todellakaan aja tän päivän kisoissa!! Sitä varten on rakennettu kisa Siatti.
Ac3Way 17v Vittu, kattelin päivällä että oli ihan aidon jalopuun näköistä. Ei saatana, hakaa Markin pikkusiskon tuherrukset sentään mun maalaukset :D
markki 17v muokattu 17v Sen kyllä piti olla ruostetta tai ainakin Veli kurpan alkuperäinen idea oli että tuo ruskean väri leikit olisivat ruostetta: http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/5590/ Tuon pohjalta väsäsin ton ylä puolella olevan rumiluksen, mutta ton pohjalta voisi lähteä kehittelemään puu Golf palloa
Kommentit 20 kommenttia
On kyllä rumin Golf vähään aikaan. :D
toivottavasti emme näe tota illan kisassa :D
Emme näe, se on niin wanha.
huh... onneks :D
Hienoin Golf mitä meikäläinen on nähnyt, tosin en tykkää Golfeista.
Ei oo K&M Motorsportin kulkupelejä.
[linkki http://i114.photobucket.com/albums/n266/360boy/Rat-Rust_Style_31.jpg]Rat Style Tuning[/linkki]
Noi rotta Golfit on kyl jotain niin kaunista...
Ei tuo tynnyri siellä muuten pysy.
Jeesusteipillä pysyy.
No hei, oot ihan tynnyrissä kasvanu jätkä jos et nyt tynnyrin päälle ymmärrä
Kattotelineet kuluu asiaan.
Kaikki tämä yhestä pienstä autosta, jonka tein. Ei kannata edes harkita lasten tekoa...
Edit: Tämä on kyllä markin tai sen pikkusiskon tekemä.
No on se kyllä kauhea maali kauhealle autolle ja tällä autolla en todellakaan aja tän päivän kisoissa!!
Sitä varten on rakennettu kisa Siatti.
Vittu, kattelin päivällä että oli ihan aidon jalopuun näköistä. Ei saatana, hakaa Markin pikkusiskon tuherrukset sentään mun maalaukset :D
Sen kyllä piti olla ruostetta tai ainakin Veli kurpan alkuperäinen idea oli että tuo ruskean väri leikit olisivat ruostetta: http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/5590/
Tuon pohjalta väsäsin ton ylä puolella olevan rumiluksen, mutta ton pohjalta voisi lähteä kehittelemään puu Golf palloa
Harmittaa kun vorssassa ei oo mk1 golfia.. :/