markki 17v muokattu 17v Ei kai se ole ongelma?? Enklesmannilaistenhan kiesi tää sattuu olemaan, joten ihan ymmärrettävää. Tai sitten tällä autolla on oma tahto?
Kommentit 4 kommenttia
Oh shit, siinä on ratti väärällä puolella!
Ei kai se ole ongelma?? Enklesmannilaistenhan kiesi tää sattuu olemaan, joten ihan ymmärrettävää. Tai sitten tällä autolla on oma tahto?
Upea kuwa !
Jep, upeat heijastukset ja varjot.