kuvailua vain sanokaa mielipiteenne
Aika turha kuva kun ei ole focusta lainkaan.
ok no kokeilin vähän eri tyyliä
[linkki http://img212.imageshack.us/img212/2252/8371view.jpg]Focusta lisätty[/linkki]
On se melekone velho..
Arvasin että joku viittaa Fordiin...
:DD Parhautta, L
[lainaus]Miqqe kirjoitti eilen klo 21:36
Focusta lisätty[lainaus] hehhehhee :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 7 kommenttia
Aika turha kuva kun ei ole focusta lainkaan.
ok no kokeilin vähän eri tyyliä
[linkki http://img212.imageshack.us/img212/2252/8371view.jpg]Focusta lisätty[/linkki]
On se melekone velho..
Arvasin että joku viittaa Fordiin...
:DD Parhautta, L
[lainaus]Miqqe kirjoitti eilen klo 21:36
Focusta lisätty[lainaus] hehhehhee :D