pistin pikkasen osaa ja säädin nyrpälle.kilowatteja rapiat alle 700 ja street renkaa ja haskassa pysyy kun ajaa rauhallisesti mutta menee kuitenin lujaa.
Kokeile Soviet Union Mustang.ia =)
en tiedä milä se on :(
tää on muuten a luokassa
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 3 kommenttia
Kokeile Soviet Union Mustang.ia =)
en tiedä milä se on :(
tää on muuten a luokassa