PT Cruiseri hienossa kuosissa :D
Hyi helvetti, ruma on ja toivottavasti myy hyvin :D
Mulla on vahva epäilys, että tästä ei kukaan tarjoa yhtään mitään :S
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Hyi helvetti, ruma on ja toivottavasti myy hyvin :D
Mulla on vahva epäilys, että tästä ei kukaan tarjoa yhtään mitään :S