Vielä toinen kuva.
hahh :D:D
Paljon maksaa?!
Mitäs siellä hippipakussa on oikein nautittu kun noin leijutaan?
tää on hieno :P
Kannabista olen polttanut.
Tässä on voittajan ainesta.
Luulen, että teen tästä vielä "paremman" version. Postaan siitä vielä kuvan tänne.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 8 kommenttia
hahh :D:D
Paljon maksaa?!
Mitäs siellä hippipakussa on oikein nautittu kun noin leijutaan?
tää on hieno :P
Kannabista olen polttanut.
Tässä on voittajan ainesta.
Luulen, että teen tästä vielä "paremman" version. Postaan siitä vielä kuvan tänne.